27 Haziran 2011 Pazartesi

TARİH VE SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNE YÖNELİK MÜZE VE TARİHİ MEKÂNLAR İLE EĞİTİM



Bu projenin konusu; “Müze ve tarihi mekânların öğretimi” ile ilgili öğretmenlerin yeterliliklerinin arttırılması, bu konuda yeni yaklaşımlardan ve Türkiye dışında çağdaş ülkelerdeki yeni gelişmelerden öğretmenlerin haberdar edilmesi, örnek uygulamalar yapılarak öğretmenlerin konu ile ilgili projede edindikleri kazanımları eğitim-öğretim faaliyetleri sırasında uygulamaya fırsat bulmalarıdır.
Proje 27 Haziran- 1 Temmuz 2011 tarihleri arasında Aksaray Üniversitesi Eğitim Fakültesi’nde üniversite bünyesindeki salonlarda gerçekleştirilecektir. Programda yer alan teorik ve uygulama dersleri proje konusu ile ilgili alanında uzman öğretim üyeleri tarafından gerçekleştirilecektir. Projede görev alan proje personeli ve tüm eğitmenler, kendi alanlarında uzman ve yeterli donanıma sahiptir.

1 yorum:

  1. TARİH VE SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNE YÖNELİK MÜZE VE TARİHİ MEKÂNLAR İLE EĞİTİM

    YanıtlaSil